Despre noi

Înființată în 2005, Media Kompass și-a început activitatea ca agenție de monitorizare media, adresându-se exclusiv organizațiilor din domeniul medical/farmaceutic.

Astăzi, Media Kompass este un grup de companii ce oferă servicii integrate, personalizate pentru actorii din sănătate și industria farmaceutică. Prin companiile membre ale grupului nostru, acoperim un spectru larg de servicii: de la relații publice, media și comunicare (strategie, creation, implementare, suport, monitorizare și analiză), până la consultanță specializată în domeniul medical/farmaceutic. De asemenea, am dezvoltat două platforme de comunicare pentru profesioniști în domeniul sănătății și pentru pacienți (un site de știri medicale –www.360medical.roși o rețea digital signage, instalată în farmacii și clinici/spitale).

Abordarea noastră profesionistă, împreună cu o echipă dedicată de specialiști, au contribuit în mod constant la dezvoltarea grupului de-a lungul anilor și astfel am devenit un partener de încredere pentru mai mult de 100 de organizații (companii farmaceutice, distribuitori, farmacii, clinici private, agenții media și PR, platforme multimedia, etc.).

Momente importante

vezi momentele importante

    2005

    Media Kompass este înființată, prima agenție de monitorizare media din România ce oferă servicii dedicate industriei medicale.

    2009

    Healthcare Digital Info (HDI) este înființată. HDI oferă activități de suport departamentelor de Farmacovigilență și Regulatory Affairs • Primul raport major de analiză calitativă a mass-media, realizat pentru un jucător de top în industria farmaceutică, privind calitatea mediatizării campaniei de vaccinare împotriva cancerului de col uterin.

    2011

    Acreditare ANMDM pentru realizarea consultării grupurilor țintă de pacienți în vederea elaborării prospectelor de medicamente.

    2013

    brandity® este înființată, o platformă de comunicare, marketing și digital signage • Certificare ISO 9001/2008 din partea TUV Austria • Membru AmCham.

    2014

    PharmacyTV & HealthcareTV – canale media DOOH media dedicate exclusiv unităților medicale și farmaciilor în România • Sunt dezvoltate serviciile detraduceri medicale.

    2015

    Primele clipuri video pentru industria farmaceutică • 24/7 call -center – farmacovigilență, raportări defecte de calitate, solicitări de informații medicale, disponibilitate.

    2016

    Servicii de monitorizare Online și Social Media • Primul raport major de analiză calitativă a mass-media, realizat pentru un jucător de top în industria farmaceutică, privind acoperirea mediatică a achiziției unei alte companii farmaceutice.

    2017

    Alerte în timp real pentru serviciul de monitorizare media • Event -planning pentru prima conferință medicală susținută de Media Kompass (evenimentul a generat mai mult de 100 de articole de știri, inclusiv canale TV, ziare și reviste de top).

    2018

    A fost lansat website-ul 360medical.ro, platformă online de știri medicale pentru profesioniști • Certificare ISO 9001/2015 din partea TUV Austria • Noi servicii de consultanță – farmacovigilență, regulatory affairs și market access.

    2019

    Noi servicii de consultanță în domeniul evaluării tehnologiilor medicale și a ghidurilor GMP, GDP, prin alăturarea la echipa MK de experți recunoscuți în domeniu • Cursuri de instruire în domeniul HTA, GxP (FV, GMP, GDP), Publicitate • Urmează multe altele … stay tuned !

Viziunea noastră

Media Kompass este o companie românească inovativă, cu activitate în domeniul medical, un mindlab entuziast și bazat pe cunoaștere, care încearcă să depășească, în ideea de îmbunătățire continuă, modalitățile actuale de abordare profesională pe piața de medicamente și dispozitive medicale (MMD).

Prin cunoaștere abordăm noi tendințe, având o echipă de profesioniști cu aptitudini recunoscute atât în România, cât și la nivel european și internațional.

Ideea de a avea o echipă de inovație în interiorul companiei nu este una nouă. Ne-am transformat într-o versiune inovatoare, actualizată și modernă, în sensul livrării de servicii superioare sectorului pharma & healthcare. Plănuim să lucrăm cu predilecție în spațiul cunoaștere-inovare, pentru a identifica soluții optime și de a face astfel lucrurile mai bine în vederea fructificării multiplelor beneficii oferite de noile tendințe și modele de business, de reglementare și de gestionare/prelucrare a datelor relevante.

Pentru viitorul apropiat, ca și scop de business, ne dorim să transformăm Media Kompass, într-un grup de lucru care să fie considerat “the place to go” atunci când este vorba de noi tehnologii, de proiecte provocatoare sau de necesitatea abordărilor creative și exhaustive pe piața medicamentelor și dispozitivelor medicale.

Specialiștii noștri

Mai jos vă prezentăm echipa care provoacă spațiul cunoaștere-inovare în sectorul medical românesc:

Dan Miclea, CEO-ul Companiei Media Kompass. Experiența sa de 15 ani în dezvoltarea afacerilor și antreprenoriatul B2B pentru organizațiile din industria farmaceutică și sectorul serviciilor de sănătate este incontestabilă. Cu o vastă activitate in domeniul serviciilor profesionale, Dan Miclea a creat și a dezvoltat Media Kompass cu o viziune pentru viitor, cu scopul de a deveni un one-stop-shop pentru companiile care activează în domeniul farmaceutic și al serviciilor de sănătate. Misiunea sa constă în crearea celei mai bune echipe posibile pentru a oferi soluții integrate, generând astfel valoare comună pentru clienții din domeniul farmaceutic și medical, pentru angajați și acționari, precum și pentru pacienții din România.

Nicolae Fotin, fost Președinte al Agenției Naționale a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale (organismul de reglementare din România), este liderul vizionar. Cu o experiență de 17 ani în calitate de medic și 10 ani în domeniul reglementării medicamentelor, Nicolae Fotin este un vizionar determinat, care urmărește îndeaproape obiectivele profesionale. În calitate de medic, are empatie față de pacienții săi și, în calitate de lider, cunoaște căile pentru atingerea acestor obiective. Nicolae Fotin s-a alăturat echipei Media Kompass în mai 2018.

Vlad Negulescu, o combinație excelentă între practică – fost șef al departamentului de evaluare a tehnologiilor medicale, în cadrul Agenției Naționale a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale și profesor universitar la Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila din București. S-a alăturat echipei Media Kompass în ianuarie 2019 în noua sa funcție de consultant senior pentru domeniile de reglementare și HTA.

Alina Covaci, farmacist, având expertiză înaltă în conducerea departamentelor de regulatory affairs, farmacovigilență, market access, distribuție și calitate, precum și government affairs, pentru companii farmaceutice internaționale mari si mijlocii, sau clinici. Know-how-ul Alinei este unul foarte solid, prin implicarea anterioară a acesteia în proiecte majore, precum înființarea de întreprinderi de la zero, fuziuni și achiziții, ea având o viziune de ansamblu, de la un capăt la celălalt si o perspectivă integrată asupra tuturor bunelor practici și facilităților. Un comunicator eficient cu o cultură internațională, Alina este un partener profesional de încredere, care s-a alăturat echipei noastre de experți în ianuarie 2019.

Gabriela Ruja este farmacist și fost inspector GMP și GDP, cu mai mult de 15 ani de experiență în cadrul Agenției Naționale a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale. Ea a fost reprezentantul Agenției în cadrul Grupului de lucru al inspectorilor din cadrul Agenției Europene a Medicamentului, a făcut parte din echipe internaționale de inspecție împreună cu alți inspectori UE, efectuând inspecții GMP atât la producătorii de produse finite, cât și la ingredientele farmaceutice active. În calitate de auditor al sistemului calității farmaceutice, ea a fost implicată activ în auditurile de evaluare ale altor agenții UE în domeniul medicamentelor (în cadrul programelor BEMA și JAP ale șefilor agențiilor de medicamente). S-a alăturat echipei Media Kompass în februarie 2019, în calitate de consultant în domeniul complianței GMP și GDP.

Tatiana Brătescu este un consultant profesionist creativ, cu rezultate de impact într-o varietate de programe și proiecte. Are peste 20 de ani de experiență la nivel național și internațional, cu o abordare foarte bună și inovatoare pentru alocarea eficientă a resurselor. Abordarea sa profesională este orientată spre integritate, discreție și respect față de diferite culturi și mentalități bazate pe principiile eticii muncii. S-a alăturat echipei Media Kompass în ianuarie 2018.