Servicii

Serviciile noastre sunt adaptate nevoilor organizațiilor
ce activează în industriile pharma și medicală.

Servicii personalizate pentru
departamentele de Regulatory Affairs
și Market Access
  • Consultanță privind autorizarea medicamentelor prin procedură națională, DCP sau MRP
  • Consultanță privind procedurile post-autorizare (variații)
  • Consultanță GMP, PhV și GDP
  • Evaluarea conformității campaniilor/ materialelor publicitare
  • Activități de suport:
    – Testarea Lizibilității prospectelor de medicamente
    – Servicii DTP – prospecte, ambalaj
    – Traduceri medicale specializate
    – Medical writing în scopuri de marketing
  • Instruire/cursuri conformitate publicitate produse de sănătate
  • Servicii de colectare de date pentru activitatea de farmacovigilență
    – Monitorizare literatură medicală locală (România și Moldova);
    – Monitorizare evenimente medicale științifice locale;
    – Sistem call center 24/7 pentru raportarea RA, defectelor de calitate, informații medicale și disponibilitate;
    – Monitorizare Social media și forumuri medicale pentru raportarea RA.
  • Servicii QPPV
  • Tracking ICSR, reconciliere, follow-up
  • Plan de Gestionare a Riscului (Risk Management Plan)
  • PSUR-uri (rapoarte periodice actualizate privind siguranța)
  • Raportare SUSAR
  • DSURs (Development Safety Update Report)
  • Suport Audit Farmacovigilență
  • Pregătire raport KPI
  • Evaluare Management Rapoarte
  • Definirea strategiei
  • Consultanță, elaborarea și depunerea cererilor de evaluare HTA
  • Evaluarea concurenței (prețuri, decontare și HTA)
  • Depunerea dosarelor de preț
  • Monitorizarea cererilor depuse
  • Revizuire protocoale de prescriere și decontare
  • Asigurarea comunicării între companie și autorități
  • Stakeholder mapping
  • Evaluarea politicii în domeniu
  • Instruiri/cursuri HTA
  • Audit la prestatorii de servicii (de ex. laboratoare, locuri de depozitare, locuri de fabricație)
  • Audit la producătorii de substanțe active, excipienți, materiale de ambalare
  • Instruire/Cursuri GxP pe anumite teme, inclusiv schimbări de legislație/ghiduri etc.
  • Audit pentru evaluarea gradului de conformitate înainte de inspecția ANMDM și consultanță pentru pregătirea inspecției
  • Consultanță pentru înțelegerea deficiențelor primite la inspecție și întocmirea planului de măsuri
  • Consultanță pentru crearea/îmbunătățirea sistemului de management al calității
  • Consultanță pentru diverse aspecte de interpretare a reglementărilor din cele 2 domenii (GMP/GDP)
Servicii personalizate pentru
departamentele de Comunicare
și Marketing
  • Strategie și campanie de comunicare multi-canal:
– TV / Radio / DOOH: concept spot, copywriting, producție, plan media
– Online & Social Media: Website (design, copywriting, implementare), pagină de Facebook (set-up al paginii, postări și promovare), campanii Google AdWords, Campanii Bloggeri și Personalități
  • Strategii de Relații Publice
  • Graphic Design, DTP
  • Producția materialelor publicitare (flyere, broșuri, bannere, etc.)
  • Organizare evenimente (concept, strategie, logistică, agendă, speakeri, acoperire media)
Untitled-3-01
  • Monitorizare Generală
  • Monitorizare TV & Radio
  • Monitorizare Online
  • Monitorizare Social Media, Forum-uri și Anunțuri de Vânzare/Cumpărare
  • Monitorizare Publicitate
  • Legislație, Reglementări și Achiziții Publice
  • Raport Daily Digest
  • Servicii Info Alert
  • Platformă online
  • Rapoarte personalizate
  • Am dezvoltat un sistem Digital Signage, disponibil în prezent în două dintre cele mai mari rețele private de îngrijiri medicale din România– Sanador și Medicover (HealthcareTV) și în marile lanțuri de farmacii (PharmacyTV).
  • Folosim ultima generație de afișaje video digitale, instalate în cele mai vizibile puncte ale locației.
  • În prezent, rețeaua noastră este formată din 194 ecrane; ne extindem continuu rețeaua, estimăm astfel un total de 250 ecrane, până la jumătatea anului 2019.
  • Trafic lunar mediu : 600.000 – Healthcare TV | 1.000.000 – Pharmacy TV;
  • Public captiv: ecranele LED sunt singura sursă de informații, situată în câmpul vizual al clienților. Programul TV alternează între anunțuri și conținutul educațional, menținând astfel atenția pacienților/clienților.
  • Conform unui studiu realizat de Arbiton & Edison, în ianuariefebruarie 2010, DOOH are cea mai bună rată de reținere – 85%, din toate canalele de comunicare (OOH/TV/radio). Clienții petrec timp în fața monitoarelor fără a fi distrași. În plus, un mesaj personalizat de comunicare, adaptat contextului educațional, contribuie la impactul campaniei.
  • 360medical.ro este o platformă online de știri medicale și informații legate de domeniul farmaceutic
  • Conținut dedicat pentru profesioniștii din domeniul sănătății și farmaceutic
  • Știri medicale pentru publicul larg
  • Subiecte principale: inovația în medicină, cercetarea medicală, biotehnologie, telemedicină, e-health, molecule și terapii noi, sistemul medical public și cel privat în România, job-uri în industrie, evenimente medicale, etc.
  • Știri și interviuri în exclusivitate

Membri ai grupului și afiliați